Volgers

vrijdag 6 januari 2023

Beste wensen

Bij ons is het vandaag 3- koningen dag en wordt er een speciale taart gebakken, waar een bon in wordt verwerkt.
Wie de boon heeft is de koning 

Voor mijn volgers, wil ik jullie hier mijn beste wensten voor het nieuwe jaar door geven.
ik wens jullie vooral een goede gezondheid , want dat is iets dat je niet altijd in de hand hebt, en zo onvoorspelbaar is...
Zoals naar jaarlijkse gewoonte, was ik weer pas op het laatste moment begonnen met mijn kerstkaarten... met het gevolg dat het weer snel , snel moest gaan.
IK heb er gemaakt voor de buren, voor mijn broer en moeder om te versturen.
Ik wil ze hier posten, zonder veel beschrijving....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

leuk dat je bent langsgekomen om mijn blog te lezen.
Altijd fijn om een reactie van je te mogen lezen. Positieve tips zijn steeds welkom!
groetjes
Tine