Volgers

maandag 8 januari 2024

 2024   een nieuw jaar, een nieuwe start

Vooreerst, wens ik mijn volgers een gelukkig nieuwjaar wensen, 
een goede gezondheid en heel veel creativiteit...

Ik merk dat het sinds juli is dat ik nog iets heb geplaatst, tegenwoordig, is FB, Instagram en tiktok, helemaal trendy...

Maar een blog is toch wel iets wat je heel persoonlijk kan maken...

Sinds 1 november ben ik op pensioen en hopelijk vind ik eindelijk wat meer tijd voor mijn hobby
Laat ons zeggen, dat we goede intenties hebben...

Hier volgen enkele kerstkaarten die ik heb gemaakt, enkel persoonlijke, enkele in serie, vind ik niet leuk, maar het moest nu eenmaal, en dan zijn er enkele die ik , liefst maak, met een patroon, of aan de hand van een tutorial, of voor een challenge, die ik hier niet zal opnoemen.
Zijn er vragen, aarzel niet om mij te contacteren.








hier mijn seriewerkje




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

leuk dat je bent langsgekomen om mijn blog te lezen.
Altijd fijn om een reactie van je te mogen lezen. Positieve tips zijn steeds welkom!
groetjes
Tine