Volgers

dinsdag 10 augustus 2021

Techniekkaart

Beste volgers, die ik helaas nog niet heb,  maar wat niet is, kan nog komen....

Op bestelling heb ik opnieuw een flapjeskaart gemaakt, vind deze techniek zo leuk om te maken. 

Met een zeer mooi resultaat.

Je merkt dat de kleuren die bij voorkeur gebruik, licht zijn...

                                    De 3d bloem is van Janneke Brinkman

                                            de binnenkant, heb ik stansen gebruikt van Marianne design, 

                                               en daar komen de flapjes tevoorschijn


                        indien er mensen zijn die mijn blog komen bezoeken, mogen ze uiteraard altijd , iets                                neerpennen  .

                         Ik wens jullie nog een fijne avond

                     


13 opmerkingen:

  1. Hoi Tine, nou er staan 4 volgers dus het begin is er. Vaak gaat het net zoals ik je gevonden heb, als je bij iemand reageert komen ze vaak terugkijken en komen er meer volgers. Ook aan challenges meedoen kan helpen. Je kaarten zijn mooi genoeg hoor, deze is ook weer top. Zowel van binnen als van buiten mooi gedecoreerd. Probeer maar eens, succes :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een mooi model, en de kleuren die je koos zijn prachtig! Ik kwam via Miranda bij jou terecht en ben je meteen gaan volgen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    wat een mooie kaartjes kwam via Miranda bij jou terecht en natuurlijk even komen kijken en ben volger geworden
    ben ook zo begonnen hoor en uiteindelijk volger er best meer ik blijf komen hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tine
    Ook ik kwam via Miranda op jouw blog terecht, en nu ben ik ook jouw volger kom gerust ook even kijken bij mij en wat Miranda al zei het is net een soort van ketting, als jij reageert dan krijg je ook een reactie terug
    wat een leuke kaart is dit en in je vorige bericht de uitleg dat is fijn, bedankt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt prachtige kaartjes en die volgers komen vast nog wel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tine, Miranda attendeerde me op jou blog en ik was natuurlijk meteen heel nieuwsgierig. Je kaartje is prachtig. Het modelletje ziet er behoorlijk complex uit en de zachte kleurtjes zijn heel mooi. Misschien vind je het leuk om aan challenges mee te doen? Bij de liftchallenge zijn nu leuke prijzen te winnen. Dat zorgt er in ieder geval voor dat ik en mijn collega's uit het design team bij je komen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je gemaakt, ik ben ook volger bij jou geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Tine,
    Via Miranda ben ik op je blog terechtgekomen en ben ik ook volger van je geworden.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my this is so beautiful the image is amazing so is the card design I love it
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en wat een mooi model. Ook ik ben via Miranda hier gekomen en volger geworden. Als je het leuk vindt om meer volgers te krijgen kun je ook eens bij anderen gaan kijken en volger worden. Vaak komen ze dan terug bij jou op bezoek en worden volger.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart zeg, via Miranda kwam ik op je blog en ben ik volger geworden. Mooie kaarten en ideetjes laat je zien.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via Miranda ben ik op je blog terechtgekomen en ben ik ook volger van je geworden.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!Kom je bij mij ook volger worden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor je bezoek, en ook ik ben volger van je blog geworden. mooie creaties maak je!.
    Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je bent langsgekomen om mijn blog te lezen.
Altijd fijn om een reactie van je te mogen lezen. Positieve tips zijn steeds welkom!
groetjes
Tine