Volgers

woensdag 20 oktober 2021

 nieuwe kaart, eindelijk!


wat was het schrikken, toen ik zag dat ik 18 volgers heb! van harte welkom iedereen!

Ook wil ik jullie bedanken voor de hele positieve reacties! Is echt wel deugddoend.

Ik merk dat er vele volgers van bij Miranda komen .. fijn!!!


Het bloggen is iets die ik eigenlijk al lang doe, vooral genieten op andere blogs, heb heel veel blogs die ik volg, onder andere ook de challenge, zoals de liftchallenge, Ik zal er toch eens mij moeten op focusen om mee te doen met die challenges!!! Dank voor die tip van een DT lid, van de liftschallenge.

Het is zoals je merkt, lange tijd stil, stil zit ik nooit, ben altijd met iets bezig, plus dat ik nog werk, en nog vele andere activiteiten, waarmee ik bezig ben.

Ondertussen toch een kaart kunnen maken, eentje voor een vriendin van mijn moeder die samen een naai passie hebben.

Je zult het wel merken. Het is dus ook een techniekkaart geworden, uit de groep, waar helaas nu een ledenstop is.

fijn om langs te komen, veel kijplezier


Groetjes

Tine



                                            de voorkant van de kaart, zoals hij in een rechthoekige  

                                            omslag past.

 
                                           


                                        kaart open, bestaande uit meerdere berg-en dalvouwen


                                            
                                            je merkt hier enkel naai benodigdheden,
                                            bestaande uit stempels en stansen                                                
                                            van Marianne design, 
                                            Ook het plaatje is van MD                            
                                            


                                            Dit is de achterzijde van de kaart,

            Het designpapier is Pion Design en  reeds enkele jaren oud 



 Bedankt om langs te komen, fijn om een berichtje na te laten, positieve tips zijn ook steeds welkom

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Tine....en wat heb je leuke spulletjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Tine
    Prachtige techniek!
    Mooie materialen heb je gebruikt
    Fijn dat je nu wat meer volgers hebt gekregen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en heel leuk model. Het papier en plaatje is ook heel mooi!
    Heb me ook meteen als volger aangemeld.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die is mooi Tine, leuk model en mooie kleuren. Heel fijntjes afgewerkt met die mooie randjes. Bij het challengeblog van Knutsels en Kadootjes vragen ze meerdere vouwen, misschien leuk om mee te doen?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je bent langsgekomen om mijn blog te lezen.
Altijd fijn om een reactie van je te mogen lezen. Positieve tips zijn steeds welkom!
groetjes
Tine