Volgers

dinsdag 9 november 2021

 hallo,

hier is het druk druk druk.... 

Maar we nemen de tijd voor een blogberichtje.

Vooreerst, wil ik iedereen bedanken voor jullie fijne reacties.

Mijn kaartje, met een verhaal... Op FB heb ik een vriendin, nooit gezien, maar toch wel regelmatig contact via privé berichtjes... Zoals meerdere malen gebeurt, heb ik spullen dubbel gekocht, hoe zou dat komen....... veel te veel.. 

Dus ik zet een stans te koop en de persoon in kwestie heeft interesse. Ik vond het fijn dat ze die stans wou kopen, maar dacht, daar hoort toch wel een lief kaartje bij...

Helaas heeft het wat tijd gekost om deze te maken, oef de stans met het kaartje is verstuurd.

Het is een slimline kaart geworden van Studiolight en ik denk dat er ook enige stansen van Studiolight zijn in verwerkt, maar hier ben ik niet zeker van, onder andere een mandala stans, en een groep hartjes, die niet heel duidelijk te zien zijn, verstopt achter andere details.


                                   
                                             Ik denk dat de tekststempels van Marianne design zijn




                                    Het designpapier is van pion design, en het plaatje is van Marianne design.


Ik hoop altijd snel iets te kunnen posten

fijne dag 

groetjes
Tine


10 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje Tine!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie slimline kaart in zachte kleurtjes heb je gemaakt Tine. Mooi gedecoreerd ook. De ontvanger zal er zeker blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart Tine!
    Prachtig gemaakt, daar zal de ontvanger superblij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een Prachtige kaart Martine ,ik wou dat ik dat ook zo kon

    Prachtig lieve grtj

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tine

    Wat leuk dat je bij mijn blog langs kwam.
    Ik kom jou nu ook volgen hihi
    Je vroeg naar het album dat ik heb gemaakt met Stamperia en Craft o clock
    Dit heb ik gemaakt nav een tutorial van Joyce tresor alleen is het een december daily daarom al die opberg enveloppen etc maar ik gebruik hem gewoon zo .
    Je hebt een mooie kaart gemaakt
    Ik ben blij als ik ook weer aan de slag kan maar ben ziek thuis nog last van de nawerking van Corona hopelijk niet lang meer .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Card, love your design..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tine, wat heb je een pracht kaart gemaakt. Ook je laatste creaties even bekeken, maar je maakt prachtige creaties.
    Ik wens je een fijn jaarwisseling en vooral een heel fijn en creatief nieuwjaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet schrikken maar ik ben je 20ste volgster geworden! Heel leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken en ja dan komen we ook bij jou zo werkt dat in blogland. Super attent om aan de koopster van je stans ook nog een prachtig kaartje bij te sluiten!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tine,

    Wat heb je een PRACTIGE slimline-kaart gemaakt voor je Facebook-vriendin.
    Je vroeg naar een patroon: https://all4you-wilma.blogspot.com/2022/01/kerst-christmas.html. Het patroon is van Castella: https://www.youtube.com/watch?v=xGCRI7V5WCY&t=855s.
    Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!

    Ik ben meteen volgster geworden.....misschien zie ik het kaartje hier dan een keertje verschijnen.

    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je bent langsgekomen om mijn blog te lezen.
Altijd fijn om een reactie van je te mogen lezen. Positieve tips zijn steeds welkom!
groetjes
Tine